2014/12/07

Az út ajándékai a mindennapokra

Egy Jiaido gyakorló beszámolója 

Kedves Ajiit,

Nem írok túl gyakran, mert úgy hiszem, jobb tenni a dolgokat, mint csak beszélni róluk. Viszont most szeretnélek tájékoztatni hogylétem felől.

Ahogy múltkori beszélgetésünkkor említettem, elkezdtem gitározni tanulni. Majdnem minden nap gyakorlok,  igazán csodálatos. Egy dolog amire ráébredtem általa az, hogy el kell veszítenem magam  zenélés közben. Ez az egyetlen módja annak, hogy jól tudjak játszani, és ráadásul így sokkal élvezetesebb is.  A másik dolog, hogy ami egyik nap bonyolultnak tűnik, a következő nap könnyedén megy. Soha nem képzeltem volna és soha nem  terveztem, hogy valaha is zenével foglalkozom majd bármilyen formában.

Időnként festek és továbbra is gondoskodom a növényeimről. A munkahelyen sokkal szeretetteljesebben viszonyulok a kollégáimhoz.

Köszönöm, hogy mindezekre felnyitottad a szemem és örömmel tekintek a folytatásra az úton.  

A legjobbakat,
T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése